Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

فروش طلا

گردنبند طلا با اسم مدل نگین‌دار، مناسب همسر شما خواهد بود

نگین یکی از سنگ‌های گران‌قیمت و با ارزش است. فروش طلا طلا با اسم بهمراه نگین‌های الماسی هدیه زیبایی برای کسانی خواهد بود که در زندگی شما اهمیت زیادی دارند و با ارزش هستند. این هدیه مخصوصا مناسب آقایانی است که می‌خواهند همسر خود را سورپرایز کنند. در صورتیکه بخواهید گردنبند شما بیشتر به چشم آید و توجه بیشتری را جلب کند، مدل نگین‌دار گردنبند اسمی، دقیقا مناسب شما خواهد بود.
گردنبند طلا با اسم

گردنبند طلا با اسم
گردنبند اسمی برای زوج‌ها نیز انتخاب خوبی خواهد بود
image

گاهی اوقات زوجین دوست دارند تا گردنبند اسمی زوج خود را سفارش دهند و یا اینکه در داخل حلقه‌های ازدواجشان اسم همسر خود را هک کنند. بنابراین سفارش دو عدد گردنبند طلا با اسم انتخاب خوبی برای زوج‌های عاشق خواهد بود. بسته به سلیقه شخصی، افراد می‌توانند تنها طراحی حرف اول اسم خود و زوجشان را نیز سفارش دهند.
گردنبند طلا با اسم

گردنبند طلا با اسم
گردنبند طلا با اسم اعضای خانواده، گردنبندی خاص و منحصر بفرد است

بهترین هدیه برای افرادی که عاشق خانواده خود هستند، گردنبند طلا با اسم اعضای خانواده بر روی آن خواهد بود. شما می‌توانید سفارش دهید تا اسم پدر، مادر، خواهر، برادر و یا همسر و فرزندانتان را بر روی این گردنبند هک کنند و از این طریق گردنبندی منحصر بفرد و خاصی برای خود داشته باشید و یا آن را تقدیم عضوی از خانواده خود کنید. این مدل از گردنبندهای اسمی از یک مدال ساده ساخته می‌شود و اسم‌های طرفین با فونت کوچک بر روی آن هک می‌شود. با توجه به سلیقه شخصی افراد این مدل گردنبند اسمی می‌تواند از نقره، طلا و … در رنگ‌ دلخواه سفارش داده شود.
Sign In or Register to comment.