Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

نصب دوربین مداربسته

فروش دوربین مداربسته چیست؟
واژه "دوربین مداربسته" برگردان فارسی کلمه انگلیسی closet circuit television یا به اختصار cctv می باشد. معنی آن آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند.
دوربین نصب دوربین مدار بسته به کلیه دوربین هایی اطلاق میشود که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال میکند. از آنجا که اغلب این دوربین های مداربسته در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر خواهد گرفت.


اولین سیستم مداربسته در سال 1942 میلادی توسط شرکت بوش آلمان به منظور دیدن پرتاب موشک های v2 نصب شد. یک مهندس آلمانی بنام "والتر بروچ" مسئول انجام این سیستم بود.
در آمریکا اولین تبلیغ نصب دوربین مداربسته در سال 1949 مربوط به محصولی با نام "وریکون" بود که در تبلیغات گفته میشد به مجوز دولتی نیازی ندارد.از آن پس سیستم های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در برخی مکان های فضایی بزرگ جهت ضبط تصاویر پرتاب موشک ها بکار برده شد و خیلی زود روی موشک ها نصب گردید تا جایی که تصاویر را همراه با صدا به سیاره ما فرستاد
image
Sign In or Register to comment.