Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

انواع تردمیل خانگی 


امکانات اضافی تردمیل: اگر شما از آن دسته از خریداران هستید که به امکانات اضافی دستگاهی که می خرید اهمیت می دهید، این بخش برای شما جالب خواهد بود. خرید تردمیل خانگی های جدید دارای امکانات جالب و کابردی بسیار می باشند.
راهنمای خرید تردمیل خانگی امکانات اضافی شامل: درجه شیب، برنامه های خودکار از پیش تعریف شده، سیستم اندازه گیری دقیق چربی بدن ، سیستم خنک کننده بدن ورزشکار، تست سلامتی، ورودی Audio جهت وصل Mp3 و باند پخش صدا، سیستم تاشو و بسیاری امکانات دیگر می باشند. خرید پستی تردمیل خانگی از تردمیل ها علاوه بر امکان حرکت روی دستگاه امکانات دیگری مثل :ویبراتور، تخته شنا، کش ایروبیک، چرخ مسگری ،جاپایی برای دراز و نشست و دمبل را دارند که به این تردمیل ها چند کاره گفته می شود .

image
فروش تردمیل خانگی ارزان ، ماساژور : این دستگاه قبل از استفاده از تردمیل و بعد از گرم کردن بدن مورد استفاده قرار میگیرد و در قسمت هایی که چربی متراکم وجود دارد باعث گردش خون بیشتر و باز شدن مویرگها می شود که در هنگام استفاده از تردمیل چربی بیشتری مورد استفاده و سوخت و ساز بدن قرار بگیرد . این دستگاه کاربرد دیگری هم دارد . پس از استفاده از تردمیل با ماساژ عضلاتی که تحت فشار قرار گرفته است باعث دفع اسید لالتیک میشود و در نتیجه گرفتگی عضلات یا درد در نواحی تحت فشار قرار گرفته را از بین میبرد .

Sign In or Register to comment.