Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

آرایشگاه عروس تیکا اهواز

مدل موی عروس از مهمترین نکات در برگزاری مراسم عروس است و نکاتی درباره آرایش موی عروس به شما در انتخاب مدل موی مناسب برای عروسی کمک میکند.

روز عروسی یکی از به یادماندنی ترین روزهای زندگی ماست . بهترین عروس سرای اهواز بیشتر عروس خانم ها در این روز استرس زیادی دارند . بهترین سالن در اهواز تیکا که این مسئله کاملا طبیعی هست چرا که آماده شدن برای این روز بزرگ و با شکوه نیاز به برنامه ریزی و هماهنگی های زیادی دارد . آرایش عروس تیکا اهواز مرکز توجه همه مهمان ها است و آرایش صورت و موهای عروس موردی است که بسیار چشمگیر بوده و در بین صحبت های مهمانان شنیده می شود.




ما قصد داریم در این مقاله نکاتی در مورد مدل موی عروس ارائه کنیم .

همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن یک مدل موی باز مناسب در تالار عروسی نیاز هست که برای تست آرایش عروس نزد آرایشگر خود بروید . البته بهتر است این تست های آرایش تان را هر بار که به مجلس عروسی دعوت می شوید انجام داده تا هم برای مراسم اقوام خودتان آماده شوید و هم مدل مویی که به صورت و چهره شما جذاب است را پیدا کنید .

به فکر این نباشید که تغییر زیاد و ناگهانی در موهایتان ایجاد کنید. بهترین سالن ارایش تیکا اهواز رنگ موهایتان را یکباره متضاد رنگ همیشگی اش نکنید. آرایش عروس تیکا اهواز کل برای جلب توجه، افراطی عمل نکنید. شما عروس هستید و ناخودآگاه مرکز توجه همه.

اگر تاج یا تور دارید، مدل تاج و تورتان باید با جواهرات و لباستان هم خوانی داشته باشد.

هر تغییری که می خواهید در مو بدهید مثل کوتاهی، رنگ، مش، دکلره و اکستنشن، باید از قبل به فکر باشید. کوتاهی و رنگ را حد اقل دو هفته قبل و اکستنشن و دکلره را باید حد اقل یک ماه قبل انجام بدهید.

از چند هفته قبل به طور منظم از حالت دهنده ها و ویتامینه های خوب استفاده کنید و موها را آماده کنید.

image
بهترین سالن در اهواز تیکا را روز قبل از عروسی بشویید، نه صبح روز عروسی، موهای تازه شسته شده خوب مدل نمی گیرند و تارهای کوتاه تر در هوا معلق می شوند.

چند سنجاق و گیره از آرایشگرتان بگیرید و در کیفی که روز عروسی دارید بگذارید.

اگر شما در زمستان مجلس عروسیتان را برگزار می کنید نیاز هست که آرایش و مدل موی متناسب با این فصل داشته باشید . انتخاب مدل مو به سبک و مدل لباس عروسی تان نیز بستگی دارد . بهترین عروس سرای تیکا اهواز که آیا لباس عروسی که برای تالار پذیرایی انتخاب کردید دارای مدل باز است یا مدل بسته و پوشیده که لباس عروس ها در فصل زمستان بیشتر پوشیده و یقه بسته اند و همینطور مدل موها نیز بهتر است بسته باشد . همچنین برای مجالس عروسی در زمستان می بایست از رنگ های گرم برای مو و نیز آرایش صورت تان استفاده کنید
Sign In or Register to comment.