Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

معرفی نام و برند اسکوتر برقی های پر کاربرد و معروف


اسکوترها دارای نام هایی مانند : اسمارت ویل ، اسکوتر هوشمند ، اسکوتر برقی ، اسکوتر شارژی ، آیرور ، ایربرد ، هاوربرد ، اسمارت ویل ، اسمارت بالانسر ، اسمارت برد ، بالانس برد ، ایو هاک ، سلف بالانسر ، سلف برد ، سگ وی اسمارت بالانس اسکوتر ، اسمارت اسکوتر ، و … می باشند که عملکرد تمامی این دستگاه ها کاملا مشابهه هم بوده و دارای تنوع در زمینه طرح ، رنگ ، شکل ظاهری ، سایز چرخ ها ، کیفیت برد اصلی ، باتری ، امکانات جانبی ( مانند : ریموت و بلوتوث ) و … می باشند.

به طور مثال میتوان اسکوترهای بلوتوثی میتوانند توسط فلش مموری یا کارت حافظه رم SD فایلهای صوتی را خوانده و آن را به هد ست بلوتوثی شما انتقال دهند تا علاوه بر راندن و از موسیقی نیز لذت ببرید.

نحوه استفاده از اسکوتر
نحوه استفاده و کاربری اسکوترها با استفاده از قابلیت تعادل خودکار بسیار آسان است و مدت زمان یادگیری راندن آن ها بسیار کم است، به راحتی و با چند بار تمرین میتوانید آن را برانید، این وسیله فاقد فرمان است و برای تغییر مسیر و به جلو یا عقب رفتن تنها باید با تغییر سطح اتکای خود روی یک‌پا به سمت همان پا تغییر مسیر داد.

اسکوتر هوشمند با بر خورداری از دو چراغ LED پر قدرت می تواند کاربر را در شب نیز همراهی کند‏ و ضریب ایمنی را بسیار بالاتر برده است، مجهز بودن به باتریهای پر قدرت لیپو و ورودی منبع تغذیه مقاوم از دیگر خصوصیات اسکوترهای برقی هوشمند می باشد‏. معرفی نام و برند اسکوتر برقی های پر کاربرد و معروف در مقایسه با مدل های قدیمی تر پیشرفت قابل توجهی داشته اند. یکی از عیب های سری گذشته اسمارت اسکوترها مدت زمان پایین کارکرد و تحمل وزن پایین آن ها است، در صورتی که اسمارت اسکوترهای جدید توانایی حمل وزن بالا و همچنین مدت زمان مفید کارکرد بیشتری را دارند.‏
image
Sign In or Register to comment.