Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

۱۵ عادت تولید محتوا کنندگان موفق و تاثیرگذار

ممکن است در طول روز مقالات فراوانی را در باب تولید یک محتوای موثر و روش‌های تبدیل شدن به یک تولیدکننده محتوای تاثیرگذار مطالعه کنید. هرچند که هر یک از این مقالات معرف تکنیک‌های مختلفی برای بهبود کیفیت فردی شما هستند، اما با این حال در حالت کلی اغلب آن‌ها نمی‌توانند شما را در تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوای محتوای آموزشی :چگونه آموزش‌های تاثیرگذار برای مخاطبان تولید کنیم؟ .
image
همه ما می‌دانیم که باید در جهت تولید یک محتوای اصیل و مفید (و در حالت ایده‌آل به صورت سریع و منظم) تلاش کنیم. اما چگونه می‌توان از این اصول در تشکیل چهارچوب ذهنی خودمان کمک بگیریم؟
در راستای یافتن پاسخی مناسب مناسب برای این سوال، ابتدا بهتر است به سوال دیگری پاسخ دهیم : “بازاریابان محتوایی تاثیرگذار چه عاداتی دارند؟”
پاسخ این سوال را از زبان خود آنان می‌شنویم:
۱) شبکه‌سازی منظم

جیمی دلی، ویراستار محتوا در Vero
دوستان جدید من شاه‌کلید ترویج و به اشتراک گذاری محتوا هستند. شبکه‌سازی به معنای ارتباط داشتن با دوستان در صنعت خودتان، یافتن دوستان جدید، شرکت کردن در وب‌سایت‌هایی مانند Quora، reddit و Inbound.org و در حالت کلی کمک کردن به دیگران است. حسن نیت همیشه نتایج خوبی در بلندمدت به همراه خواهد داشت.”
شاید ما مدت زمان زیادی را صرف تولید محتوا برای سایت، ترویج آن‌ها از طریق روش‌های مختلف و تمرکز بر روی سئو انجام دهیم، اما تا زمانی که به سایرین کمک نکنیم، قادر به جلب اعتماد آن‌ها نخواهیم شد.
۲) گوش سپردن به مخاطبین به صورت فعال

الکس ترنبال، موسس و مدیرعامل Groove
در حالی که باید تلاش‌های خود را برای رساندن صدای خود به گوش دیگران انجام دهید، بهتر است گوش سپردن به صدای مخاطبین‌تان را نیز به عنوان یک عادت موثر در خود تقویت کنید. این بدان معناست که به مطالعه نظرات، کامنت‌های دریافتی و ایمیل‌های مخاطبانتان بپردازید تا با طرز فکر و علایق آن‌ها بیشتر آشنا شده و تلاش‌های خود را در راستای رسیدن به این علایق تنظیم کنید.
تولید محتوا کنندگان خوب و ماهر عناوین خود را بدون داشتن درکی از مخاطبان انتخاب نمی‌کنند. اگر اجازه دهید که مخاطبان‌تان شما را راهنمایی کنند، هرگز درگیر خوب بودن یا نبودن موضوعات محتوای خود نخواهید شد.
۳) تحقیقات مداوم جهت تولید محتوا برای سایت

جوانا وایب، خالق Copy Hackers و موسس Airstory
همه ما در طول روز به مطالعه هزاران مطلب مختلف می‌پردازیم، اما تنها اندکی از ما مطالب خوب را برای مرجع‌دهی در آینده و مطالعه مجدد در نزد خود ذخیره می‌کنیم. از سال گذشته من شروع به ذخیره‌سازی مطالب و ایمیل‌ها و تصاویر جذابی کردم که در طول روز مشاهده و مطالعه می‌کنم و همچنین شروع به اسکرین‌شات گرفتن از رابط‌های کاربری مورد علاقه خودم کیده‌ام.
سپس زمانی که آماده نوشتن شوم، تنها کافی است تا از این منابع ذخیره شده در پست‌های خودم استفاده کنم. با استفاده از این روش پژوهش، اکنون بیش از هر زمان دیگری من قادر به تولید محتوای تاثیرگذارتر و با ارزش بیشتری برای به اشتراک‌گذاری شده‌ام.
۴) استخراج دانش از دیگران

کلسی مایر، موسس Influence & Co
اگر تولید محتوا برای سایت کار هر روز شماست، به احتمال فراوان خلاقیت شما برای تولید این حجم از محتوا کافی نخواهد بود. من توانستم از طریق یادگیری استخراج دانش از دیگران، تبدیل به یک تولید محتوا کننده بهتری شوم. ما می‌توانیم این کار را از طریق مصاحبه‌های شفاهی، طرح پرسش و پاسخ و یا استفاده از یک قالب مدیریت دانش برای سازمان‌دهی اطلاعات کسب شده از دیگران انجام دهیم.
۵) به نحوه تاثیرگذاری محتوای دیگران بنگرید

رند فیشکین، موسس و مدیرعامل سابق Moz و موسس Inbound.org
عادتی که مرا به تولید محتوا کننده بهتری تبدیل کرد، نحوه عملکرد مثبت یا منفی هزاران مطلبی بود که روزانه در فضای قابل‌دیدرس ما (مانند شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، ایمیل‌ها و…) قرار می‌گیرند. این روش راه دستیابی به یک الگوی بسیار قدرتمند جهت تولید محتوا برای سایت را به شما می‌آموزد و از همین رو روند بسیار قدرتمندی محسوب می‌شود.
۶) در تولید محتوا برای سایت کیفیت را بر کمیت ترجیح دهید

کامیل ریکتز، رئیس بازاریابی و محتوای First Round Review
توجه به کیفیت بیش از کمیت، کلید تبدیل شدن شما به یک تولیدمحتوا کننده برجسته است. بهترین راه برای متمایز بودن، این است که واقعا بدانید در مورد چه موضوعی می‌خواهید به تولید محتوا برای سایت بپردازید و هدف خود را بشناسید. سپس تمامی وقت و انرژی خود را (به جای پراکنده سازی بر روی اهداف مختلف) بر روی همین هدف واحد متمرکز کنید.
۷)به طور مداوم از خود بپرسید که “آیا این محتوا ارزشی تولید می‌کند؟”

جوری مک‌کی، نویسنده و ویراستار در وبلاگ Crew
یکی از بهترین عاداتی که هر تولید کننده محتوا باید به طور مداوم آن را تمرین کند این است که نگاهی به محتوای خود انداخته و از خود بپرسد که “آیا این محتوا خالق ارزشی است یا نه؟
یک محتوای خوب می‌آموزد، شفاف‌سازی می‌کند و مخ
Sign In or Register to comment.