Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

معرفی اسکوترهای هوشمند اسمارت بالانس ویل

شاید درگذشته برای بازی و سرگرمی وسایل اندکی در دسترس بودند اما امروزه پای پیشرفت فنّاوری به دنیای اسباب‌بازی و سرگرمی نیز بازشده است. اسکوتر برقی یکی از همین وسایل سرگرمی است که شاید سال‌های پیش تنها در حد یک رویای هیجان‌انگیز بود. ولی امروزه به یک واقعیت تبدیل شده است. اسکوتر های هوشمند برقی به تازگی توانسته اند رتبه محبوبیت بسیار بالایی را در بین طرفداران خود بدست آورند و این روزها تب استفاده از آن سراسر دنیا مخصوصا دوستداران تکنولوژی را فرا گرفته است و علاقه مندان به ابزارهای سرگرمی از این وسیله استقبالی خوبی نموده اند‏.

اسکوتر برقی یا به عبارتی ‏اسکوتر هوشمند‏ با استفاده از پردازنده و ژیروسکوپ داخلی دقیق رفتار حرکتی کاربر را بررسی و پردازش کرده و تعادل آن را برقرار می کند‏.‏ اسمارت اسکوترها این قابلیت را دارند تا علاوه بر برقراری تعادل کامل برای فرد، هر نوع سطح صاف و شیبداری را تا سقف سرعت ۱۵ کیلومتر بر ساعت طی کنند. این وسیله از یک محور متصل به دو چرخ تشکیل‌شده است که به‌وسیله‌ی باتری قابل شارژ، حرکت می‌کند. توان حرکتی این وسیله ۱۵ کیلومتر بر ساعت است و با یک بار شارژ کامل می تواند مسافت ۲۰ کیلومتر را طی کند، این اسکوترها برای افرادی با محدوده‌ی وزنی ۲۰ الی ۱۲۰ کیلوگرم طراحی شده است. مدت‌زمان لازم برای شارژ شدن این اسکوتر ۱ الی ۲ ساعت است. میزان فاصله‌ای که این وسیله در زمان شارژ کامل طی می‌کند نسبت مستقیمی با وزن فردی که از آن استفاده می‌کند دارد. به‌طوری‌که با افزایش وزن توان دستگاه و سرعت وسیله کاهش می یابد. استفاده از این وسیله هیچ محدودیتی ندارد، اما برای داشتن بهترین کارایی لازم است تا دمای محیط در بازه‌ی ۱۵- الی ۵۰ درجه‌ی سانتی‌گراد و رطوبت هوا در بازه‌ی ۵ – ۹۵ % باشد و البته از این وسیله در مجاورت پله و در سطوح ناهموار نباید استفاده کرد‏.
image

استفاده و کاربری این اسمارت اسکوتر ها با استفاده از قابلیت تعادل خودکار بسیار آسان شده و مدت زمان یادگیری راندن آن ها بسیار کم است، این وسیله فاقد فرمان است و برای تغییر مسیر و به جلو یا عقب رفتن تنها باید با تغییر سطح اتکای خود روی یک‌پا به سمت همان پا تغییر مسیر داد. اسکوتر هوشمند با بر خورداری از دو چراغ LED پر قدرت می تواند کاربر را در شب نیز همراهی کند‏.‏ مجهز بودن به باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری ساخت سامسونگ و سوییچ پاور فلزی و ورودی منبع تغذیه مقاوم از دیگر خصوصیات این اسکوتر برقی می باشد‏. که در مقایسه با مدل های قدیمی تر پیشرفت قابل توجهی داشته است. یکی از عیب های سری گذشته اسمارت اسکوترها مدت زمان پایین کارکرد و تحمل وزن پایین آن ها است، در صورتی که اسمارت اسکوترهای جدید توانایی حمل وزن بالا و همچنین مدت زمان مفید کارکرد بیشتری را دارند.‏
Sign In or Register to comment.