Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

پیش از خرید سنگ محتوای زیر را بخوانید

سنگ ها جایگاه ویژه ای در زندگی انسان ها داشته و دارند و از قدیم تا به امروز شاهد ساخت بناهای متعددی از این نعمت های خدادادی هستیم. سنگ ها استحکام بسیار بالایی داشته و قیمت نسبتا پایین تری نسبت به سایر مصالح ساختمانی دارند و از این رو شاهد استفاده مکرر در بخش های مختلف ساختمان از سنگ ها هستیم. برخی سنگ ها جنبه تزیین و برخی دیگر جنبه استحکامی دارند و از این رو با دو مقوله متفاوت از آنها روبرو هستیم. سنگ هایی که جنبه استحکامی دارند فرآوری خاصی را پشت سرنمی گذارند و قیمت پایین تری نیز خواهند داشت اما سنگ های تزیینی طی مراحل مختلف جلادهی تولید می شوند و از این رو میزان قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. اما این تنها قیمت نیست که قبل از خرید سنگ باید با آن آشنایی داشته باشید و موارد متعدد دیگری هستند که به انتخاب مناسب تر شما کمک خواهند کرد. در ادامه توضیحات کامل تری در این رابطه ارائه نموده ایم:



سنگ مرمر
مرمر یکی از بهترین و زیباترین سنگ هایی است که برای زیباسازی محیط ساختمان خود می توانید از آن استفاده کنید. استفاده از سنگ مرمر در ساختمان های اداری باعث جلب توجه مراجعین شده و حس طراوت و تازگی را به آنها هدیه خواهد کرد. از این رو سنگ های مرمر محبوبیت بسیاری در میان مردم به دست آورده اند و می توانید آن را در انواع اقسام رنگ های مختلف مشاهده کنید. سنگ های مرمر در رنگ های مختلف به بازار عرضه شده اند و از این رو امکان استفاده از آن در بخش های مختلف ساختمان وجود دارد. سنگ مرمر معمولا در ابعاد کوچک به بازار عرضه می شوند اما شاهد ابعاد بزرگ از این سنگ نیز هستیم که در این صورت میزان قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. سنگ های مرمر رگه های زیبایی دارند که این رگه ها باعث تزیین و زیباسازی آن شده و جلوه شیک تری را به آن خواهند بخشید
خصوصیات سنگ مرمر
مرمر یکی از سنگ های شکننده و نرم به شمار می رود و به همین دلیل در مرحله فرآوری آن معمولا پشت آن توری می زنند تا از شکستن و یا جدا شدن بلورهای آن جلوگیری شود. سنگ مرمر دارای بلورهایی درخشنده بوده و با کوچکترین تابش نور، جلوه ای بسیار خاص پیدا خواهد کرد. سنگ مرمر مرحله فرآوری سختی را پشت سر می گذارد و از این رو قیمت آن نسبت به سایر انواع سنگ ها بالاتر خواهد بود. سنگ مرمر را نباید با مرمریت اشتباه بگیرید چرا که سنگ مرمر امکان عبور نور از خود را دارد اما از سنگ مرمریت در کمترین ضخامت نیز هیچگونه نوری را از خود عبور نخواهد داد. سنگ های مرمریت به دلیل طبع سردی که دارند باعث خنک سازی محیط پیرامون خود می شوند و میزان اکسیژن خون فرد در محیط های استفاده شده از سنگ مرمر افزایش پیدا می کند قیمت روشویی



سنگ گرانیت
گرانیت یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین انواع سنگ های ساختمانی است که در انواع اندازه های مختلف برش داده شده و کاربردهای متنوعی دارد. سنگ های گرانیت را می توان در رنگ های مختلفی مشاهده نمود و از این رو می توانید متناسب با رنگ مورد نظر خود نسبت به خرید سنگ گرانیت اقدام کنید. سنگ های گرانیت دارای بلورهای متوسط تا درشت هستند و کمترین میزان تخلخل را داشته و مقاومت بسیار بالایی دارند. گرانیت به دلیل وزن بالای خود معمولا به عنوان کفپوش و یا سنگ پله و اوپن مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده کردن از گرانیت به عنوان سنگ نما نیازمند نصب پلاک خواهد بود چرا که در غیر اینصورت امکان افتادن و جدا شدن سنگ از ملات وجود دارد.
خرید سنگ گرانیت
برای خرید سنگ گرانیت و سایر محصولات سنگی می توانید از روش های حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. منظور از روش حضوری، مراجعه به مراکزی است که در سطح شهر فعالیت می کنند که بی شک این روش وقت بیشتری را از شما خواهد گرفت و به همین دلیل روش های غیرحضوری بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند. مراکز متعددی در سطح فضای مجازی آماده ارائه خدمات فروش سنگ هستند که یکی از این مراکز را می توان شرکت ما دانست. مسئولین شرکت ما به منظور جلب رضایت مشتریان خود، لیست کاملی از انواع اقسام سنگ های مختلف را گرد هم آورده اند تا بتوانید از میان سنگ های ارائه شده بهترین نوع را برای خرید انتخاب نمایید. سنگ های گرانیت به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت ما به شمار می رود که پس از خرید می توانید آن را در هر نقطه از کشور تحویل بگیرید.


روشویی
روشویی به عنوان یکی از کاربردی ترین تجهیزات ساختمانی است که در هر خانه ای از آن استفاده می شود. روشویی ها در انواع اقسام جنس ها و اندازه های مختلف تولید شده اند که هریک از آنها ویژگی های و خصوصیات متفاوتی نسبت به یکدیگر خواهند داشت. روشویی های سنگی از جمله پرطرفدارترین انواع روشویی ها به شمار می روند و همانطور که از نام آن پیداست، از سنگ تهیه شده و استحکام و زیبایی منحصر به فردی دارند. روشویی های سنگی از سنگ های مختلفی تراش داده و به دست آمده اند و معمولا سنگ هایی برای ساخت روشویی مناسب هستند که صیقل پذیری بالایی داشته باشند. روشویی های سنگی مدل های مختلفی دارند که برای مشاهده انواع مدل های آن می توانید به وب سایت شرکت ما مراجعه کنید.
قیمت روشویی
همگان به دنبال راه هایی هستند تا بتوانند بهترین و باکیفیت ترین اجناس را با نازلترین قیمت ها خریداری کنند. روشویی ها تنوع بسیار زیادی دارند و از این رو نمی توان رقم ثابتی را برای قیمت این محصولات در نظر گرفت. قیمت روشویی بر حسب میزان کاری که بر روی آن انجام شده تعیین خواهد شد برای مثال: چنانچه برای ساخت روشویی از سنگ سختی استفاده شده باشد میزان قیمت بالاتری را از آن شاهد خواهیم بود چرا که طبیعتا میزان مقاومت بالاتری نیز خواهد داشت. طرح و نقش روشویی نیز بر قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت. قیمت کلیه محصولات ارائه شده در شرکت ما پایین در نظر گرفته شده و می توانید باکیفیت ترین محصولات را با قیمت های مناسب خریداری کنید.
برگرفته از وب سایت سنگ وزین https://sangevazin.com/


Sign In or Register to comment.