Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته چیست؟
واژه "دوربین مداربسته" برگردان پارسی کلمه انگلیسی closet circuit television یا به اختصار cctv خواهد بود. معنی آن آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود می مانند.
دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال میکند.  انواع دوربین مداربسته  آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می روند این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر خواهد گرفت.


نخستین سیستم مداربسته در سال 1942 میلادی توسط شرکت زیمنس آلمان به منظور نمایش پرتاب موشک های v2 ایجاد شد.  دوربین امنیتی مهندس آلمانی بنام "والتر بروچ" مسئول نصب این سیستم بود.
image
در آمریکا نخستین تبلیغ نصب دوربین مداربسته در سال  شرکت دوربین مداربسته مربوط به محصولی با نام "وریکون" بود که در تبلیغات گفته میشد به مجوز دولتی نیازی ندارد.از آن پس سیستم های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در برخی پایگاه های فضایی بزرگ جهت ذخیره تصاویر پرتاب موشک ها بکار گرفته شد و خیلی زود روی موشک ها نصب گردید تا جایی که تصاویر را همراه با صدا به سیاره ما فرستاد
Sign In or Register to comment.